środa, 27 maja 2009

Atif Aslam

Miałam pisać już parę dni temu, jednak była by to jak zazwyczaj to bywa notka pesymistyczna. Nie chciałam znowu smęcić, więc postanowiłam napisać o czymś neutralnym. Czyli przybliżyć osoby z mojego kolaża. Bo już Jaśmina pytała się kim jest osoba w okularach, tak więc ją dziś przedstawię ;) Panów z lewej nie muszę chyba przedstawiać :D Tak więc przenosimy się na prawą stronę. Bardzo lubię słuchać tego pana :) Ma bardzo fajny głos i na scenie daje czadu ;) Oglądając filmy indyjskie parę razy usłyszałam w nich jego piosenki i bardzo mi się spodobały oraz jego głos przede wszystkim. Może komuś również się spodoba. Ja dzięki Jaśminie zaczęłam słuchać z ciekawości Jamesa Morrisona i im więcej słucham tym bardziej mi się podobają jego utwory i głos :)


Atif Aslam (ur. 12 marca 1983 w Wazirabad), pakistański piosenkarz pop. Ukończył szkołę w Lahaur i Rawalpi nd i. Wydał trzy albumy: Jal Pari (lipiec 2004), Doorie (grudzień 2006), Meri Kahani (styczeń 2008). Występował również jako wokalista zespołu Jal.


Piosenki
  • Woh Lamhe – z filmu Zeher
  • Aadat
  • Bakhuda Tumhi Ho - z filmu Kismat Konnection w duecie z Alką Yagnik
  • Pehli Nazar Mein – z filmu Race
  • Tere Bin z filmu – Bas Ek Pal
  • Hum Kis Gali Ja rahe hain
  • Aadat – z filmu Kalyug
  • Mahi ve
  • Doorie
  • Kuch Is Tarah
  • Meri Kahani
  • Chor Gaye
  • Joug
  • Ehsaas
  • Rabba Sachea
  • Mahiya ve soniya
  • Yakeen
  • Tehzeeb

Jego piosenki Aadat i Ehsaas zostały wykorzystane w hollywoodzkim filmie Man Push Cart, który miał swoją premierę na Weneckim Festiwalu Filmowym w 2005 roku.

źródło: Wikipedia

Kilka utworów, ciężko było mi wybrać te najlepsze



Hum Kis Gali - Atif Aslam (bardzo lubię tą piosenkę, poprawia mi humor, wesoła no i świetny teledysk)



Doorie - Atif Aslam (jego pierwsza piosenka którą usłyszałam)



Kuch is tarah - Atif Aslam (na żywo, śpiewa równie dobrze)



Atif Aslam - Yakeen (uwielbiam;)


Aby nie zajmować więcej miejsca podam do reszty moich ulubionych linki:

Atif Aslam - Meri Kahani (świetna, z najnowszego albumu)
Atif Aslam - Pehli Nazar (na żywo)
Atif Aslam - Tere Bin (na żywo)
Atif Aslam - Aadat (na żywo, potrafi rozbujać publiczność)
Atif Aslam - Doorie (na żywo, bardzo wykonanie)
Atif Aslam & Alka Yagnik - Bakhuda Tum Hi ho (z filmu, kocham tą piosenkę)

Mam nadzieje, że nikogo nie zanudziłam na śmierć ;)
Pozdrowionka

2 komentarze:

NERUDA pisze...

Nie zanudziłaś, fajnie się czytało:):) Ładnie śpiewa :)
A kiedy znów zawitasz na jakiś koncert? Może Pszów? Wkońcu to z Raciborza nie daleko... pozdrawiam PS. Miło by było poszaleć w Twoim towarzystwie...

Anonimowy pisze...

Nie zanudziłaś :). Ale muszę przyznać, że taka muzyka zupełnie do mnie nie trafia. Po prostu nie mój typ. Ale cieszę się, że Tobie podoba się mój :D James!
Pozdrawiam!