czwartek, 14 maja 2009

Mam pracę!!!

Tak, tak dostałam pracę. Udało mi się. Niestety nie jest to praca w moim zawodzie, czyli w żłobku (nie doczekałam się telefonu), co i tak przeczuwałam, że mi się nie uda tam dostać. Jednak udało mi się z pracą konsultanta telefonicznego (chociaż było dużo chętnych), praca nie wymarzona ale nie ma co narzekać, na pół etatu. Akurat aby zarobić sobie na zaoczne studia. Tak zdecydowałam się, że w końcu pójdę póki jestem młoda i jeszcze mi się chce :) Pozostaje mi tylko problem na jakie. Ale na razie nie będę się tym aż nad to przejmować. Muszę odetchnąć parę dni od stresów i przygotować się psychicznie do pracy :) Od poniedziałku zaczynam. Ciekawa jestem jak mi pójdzie dzwonienie i nękanie ludzi ankietami :):):) Zobaczymy w końcu jakiś krok w dobrą stronę. Dzięki tym którzy trzymali za mnie kciuki :*
Chyba przeczuwałam, że może tym razem będzie dobrze. Wczoraj jakoś natchnęło mnie na zmiany wizerunku mojego bloga, zabierałam się do tego już od dawna. Jakoś chciałam go ożywić i trochę zaszalałam :) Jak Wam się podoba nowy wystrój :) Zaróżowiało się nieco :D

Ostatnio natknęłam się na coś zabawnego, głównie dla tych którzy widzieli "Zmierzch" :) Jest to jego parodia, dokładniej parodia traileru. Dla tych którzy chcą się pośmiać :) Ja bardzo się uśmiałam xD xD xD



8 komentarzy:

Alusia pisze...

Aniu gratulacje w znalezieniu pracy! Oraz powodzenia na studiach żebyś sie dostała na takie jakie sobie wybierzesz!!! Mi sie bardzo podoba nowy wystrój na twoim blogu! Pozdrawiam

Kasia pisze...

Hej Kochana:)
Bardzo Ci gratuluję znalezienia pracy, strasznie się cieszę:)
Nio i podjęcia decyzji o chęci studiowania zaocznie. It's good idea!
Wystrój bloga również oceniam na duuużego plusa. Bardzo się ożywiło i zdecydowanie radośniej jest. Kolaż jest niesamowity (połączenie pasji, wiary, zainteresowań - great)
A filmik (parodia zmierzchu - brak mi słów, uśmiałam się co niemiara)
pozdrawiam i buziaka zostawiam:*

P. pisze...

Hej!

Szablon piękny!
Gratulacje :) W pracy na pewno będzie dobrze, choć nie przejmuj się jak czasem ktoś będzie zajęty i nie będzie chciał wziąć udziału w ankiecie.
Trzymam kciuki i pozdrawiam gorąco!

Anonimowy pisze...

Gratuluje pacy:*:*Cieszę się z twojego sukcesu:) Nowy wystrój bloga jest bardzo ładny:) pozdrawiam neruda

majowa dziewczyna pisze...

Aniu gratuluję znalezienia pracy. Powodzenia w wyborze i na studiach. Wsytrój bloga bardzo ładny ;) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Gratulacje! Wiedziałam, że Ci się uda :). Może to nie praca Twoich marzeń, ale nic nie wiadomo - może odnajdziesz się w roli konsultanta telefonicznego i okaże się, że to praca Twojego życia :D.
Tę parodię "Zmierzchu" już kiedyś widziałam, ale niezbyt mi się spodobała. Oglądałam także inną i była naprawdę fajna, ale niestety nie mam do niej linku... Jak go kiedyś odszukam, to Ci wyślę :). Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Aha, i miałam napisać, ze w pierwszej chwili pomyślałam, że ten facet w okularach u góry bloga to George Michael, ale to jednak nie on. To pewnie jakiś znany Hindus, jak znam Ciebie ;D. A ja lubię Dżordżiego :D.

Andzia pisze...

Dziękuję Wam :* No i Jaśminko George Michael to nie jest :) to pakistański piosenkarz Atif Aslam, często jego piosenki są w filmach indyjskich, bardzo lubię jego piosenki, ma fajny głos. A co do parodii "Zmierzchu" to widziałam tam jakieś, ale takie sobie były. Jak znajdziesz ta fajną to chętnie zobaczę :)