sobota, 3 stycznia 2009

Noworocznie

W tym roku tak się zdarzyło, że nie mogłam napisać notki z życzeniami noworocznymi dla Was, ponieważ położyła mnie choroba. Leżałam już od niedzieli z wysoką gorączką, pierwsza wizyta u lekarza nic specjalnego nie wykryła, myśleliśmy, że to grypa. Jednak w Sylwestra wybrałam się jeszcze raz bo już byłam kompletnie wykończona tą gorączką. Okazało się, że jest jej przyczyna - ropna Angina. Tak więc, mój Sylwester skończył się leżeniem w łóżku z gorączką. A miałam zupełnie inne plany na ten dzień, ale zawsze tak jest, że coś krzyżuje nam plany. Jeszcze raz chciałabym Was przeprosić dziewczyny, że prze zemnie impreza się nie odbyła. Ale od wczoraj czuję się już lepiej i dopiero teraz chce mi się strasznie spać i jestem strasznie zmęczona. Al e cieszę się, że nie muszę już leżeć w tym łóżku. Ale mam jeszcze tydzień chorobowego, chyba oszaleje w domu :( Dziękuje kochanym osóbkom, które pamiętają o mnie podczas tej mojej choroby buziaki dla Was :*

Chciałbym życzyć Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia bo one jest najważniejsze, szczęścia, miłości, dużo sukcesów i zadowolenia z życia oraz dużo uśmiechu, aby ten rok był lepszy od ubiegłego :) : * : ) :*

Pozdrowionka :*

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ciesz się, że masz tydzień wolnego, bo pewnie kiedy będziesz musiała iść do pracy, wtedy będziesz narzekać ;D. Ale zdrowiej szybko!
Szczęśliwego Nowego Roku :).

majowa dziewczyna pisze...

Aniu dużo zdrówka na ten Nowy Rok i zdrowiej szybciutko ;)
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Aniu wracaj do zdrowia;) Życzę Ci udanego Nowego roku:* Pozdrawiam;)

anet@ pisze...

Wracaj do zdrowia Aniu ;) tydzień wolnego... na pewno będziesz miała wiele ciekawych rzeczy do robienia ;) a w Nowym Roku wszystkiego dobrego! :*

Anonimowy pisze...

Aniu nie masz za co przepraszac!!!Wszystkigo naj naj najlepszego w nowym roku oraz szybkiego powrtotu do zdrowia Buziak