czwartek, 8 stycznia 2009

All For One - Aaja Nachle

No i tydzień prawie przeleciał. Strasznie się wynudziłam podczas tego chorobowego bo ani nigdzie wyjść w końcu to chorobowe, tylko się strasznie rozleniwiłam. Z racji tego, że strasznie mi się nudziło to dużo czasu spędziłam na siedzeniu w internecie. Tak więc głównie siedziałam na YouTube i szukałam fajnych filmików, piosenek itp. Natknęłam się przez przypadek na fajną piosenkę z HSM2 w Indyjskiej wersji i ciągle za mną chodzi, jest taka wesoła i nogi same rwą się do tańca. W końcu aaja nachle oznacza zatańcz ze mną, tak więc porywa do tańca :) Typowo Indyjska piosenka, która poprawia humor. Już kiedyś ją słyszałam przy oglądaniu filmiku z wykonaniami piosenek z HSM z różnych krajów. Teraz codziennie muszę włączyć sobie ten filmik na poprawę humoru :) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.


HSM2 - All For One - Indian version - Aaja Nachle

Jeszcze spodobała mi się Indyjska wersja Bet On It bardziej od oryginału. Trochę dziwnie wygląda Zac Efron śpiewający w Hindi, ale jednak to wykonanie jakoś bardziej mi przypadło do gustu.

High School Musical 2 (Hindi) - Pakka Ye Vaada Hai

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No mi tez sie bardzo podobaja te wykonania!!!Wprowadziłas mnie w dobry nastrój na resztę wieczoru!Buziaki