poniedziałek, 8 grudnia 2008

To już rok :)

Dzisiaj mija roczek, jak powstał mój bloczek. Jak ten czas szybko zleciał. Przecież niedawno zastanawiałam się nad tym czy aby na pewno go założyć. Jednak rok temu, pewnej niedzieli mnie coś natchnęło no i założyłam go. Myślałam, że pewnie i tak nikt nie będzie tu zaglądał. Jednak znalazło się parę osób, które odwiedzają mojego bloga (o czym świadczy liczba odwiedzających: 8.469), czytają te moje wypociny (bo z polskiego było u mnie zawsze ciężko, za co przepraszam) i nawet czasami coś skomentują :) Dziękuje bardzo, że jesteście, gdyby nie Wy to bym pewnie zrezygnowała z prowadzenia jego. Cieszę się, że czasami sprawiłam Wam czymś przyjemność. Mam nadzieję, że ten rok będzie równie dobry jak miniony. Postaram się częściej coś pisać, bo z tym to różnie bywało.



Z okazji urodzin postanowiłam umieścić ankietę, na jaką ocenę zasługuje mój blogasek. Zachęcam do oddania głosu.

Zachęcam również do dalszego czytania i komentowania mojego bloga :)

Pozdrowionka :*

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :* i wielu pomysłów ;)
Pozdrawiam:*

majowa dziewczyna pisze...

Wszytkiego dobrego na ten roczek ;) Pisz dalej, bo uwielbiam czytać :) Pozdrowionka :*

NERUDA pisze...

Życzę Ci aby tych roków było sto. Tak więc sto lat twemu blogowi... Pisz dla nas coraz więcej...
pozdrawiam neruda