niedziela, 21 grudnia 2008

Coraz bliżej święta

Jeszcze tylko 3 dni i mamy święta. Więc coraz bardziej czuć ten świąteczny nastrój. Z tej okazji coś mnie natchnęło żeby pooglądać sobie na YouTube filmiki z świątecznymi piosenkami. Znalazłam parę fajnych piosenek. Jednak najbardziej nastraja "Święty czas" PINu, słuchając tej piosenki aż cieplej robi się na sercu, bardzo się cieszę, że w radiu można ją często usłyszeć :) Więc wrzucam kilka filmików aby Was wprawić na dobre w świąteczny nastrój.


Kolęda Dwóch Serc - A. Piaseczny, A. Lampert, K. Badach, M. Szcześniak



Kolęda dla nieobecnych - Z.Preisner, B.Rybotycka
(lubię tę piosenkę, bardzo piękna i wzruszająca, a filmik idealny, każdy z nas kogoś wspomina)



PIN - Święty czas

3 komentarze:

NERUDA pisze...

Wybrałaś najpiękniejsze piosenki świąteczne:) A po przesłuchaniu ich mam taką dużą podkówke na twarzy:):*
pozdrawiam przed świątecznie

Anonimowy pisze...

Ja też bardzo lubię "Kolędę dla nieobecnych". Ale jest smutna, a w te święta słucham raczej weselszych piosenek ;). U mnie ciągle gra "All I want for christmas", "Jingle bells rock" itp :). A z polskich to oczywiście PIN i Endi z chłopakami w "Kolędzie dwóch serc" :D.
Jeszcze tylko trzy dni :).

anet@ pisze...

Uwielbiam "Święty czas" :D Święta zbliżają się wielkimi krokami... Pozdrawiam:*