niedziela, 16 listopada 2008

PINowo

Dziś trochę PINowej muzyki :) Przedstawię kilka utworów, które w ostatnim czasie zrobiły na mnie wielkie wrażenie. Przy okazji kto jeszcze ich nie widział może sobie zobaczyć :)

Pierwszy filmik to teledysk do "Pójdę pod wiatr, jak najdalej", który bardzo mi się spodobał. Ten przepiękny klimat, taki baśniowy. Co tu dużo pisać cudowny :)


PIN - Pójdę pod wiatr, jak najdalej

Kolejny filmik już niezupełnie PINowy tylko duet Andrzeja & Alicji Węgorzewskiej w specjalnym wydaniu Jaka to melodia, utworu "Tonight". Bardzo mi się podoba te wykonanie, no i uwielbiam słuchać Endiego gdy śpiewa operowo. Ma naprawdę piękny głos.


Andrzej Lampert i Alicja Węgorzewska - Tonight (West Side Story)

Teraz kolej na przepiękne wykonanie "Białego krzyża" przez Endiego. Normalnie byłam w szoku, po pierwsze oglądając ten koncert byłam pewna, że zaśpiewa "Znaszli ten kraj", a tu moja ulubiona piosenka "Biały krzyż" i ta interpretacja, słuchając tej piosenki miałam ciary. Bardzo mi się podoba, Andrzej tak cudownie oddaje emocje. Najpierw była "Anna Maria" teraz ta piosenka, czym jeszcze nas zaskoczy Andrzej?


Nasza Niepodległa - Biały Krzyż - Andrzej Lampert

Ostatnim jak na razie filmikiem będzie "Świat w obłokach" w interpretacji Andrzeja, podczas koncertu "Ocalić od zapomnienia" Festiwalu Twórczości Marka Grechuty "KOROWÓD". Filmik ten dopiero dzisiaj zobaczyłam i bardzo mi się spodobało to wykonanie, pięknie :) Mogę słuchać i słuchać.


Andrzej Lampert - Świat w obłokach


Utwory te nie były za bardzo PINowe, ale w wykonaniu PINowego wokalisty :) Co wy sądzicie o tych interpretacjach, która Wam się najbardziej podoba? :)

Pozdrowionka :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Kobieto! Ty nawet nie wiesz, ile radości mi tym dałaś! Gdyby nie Ty, to chyba nigdy bym się nie dowiedziała o tych wykonaniach! Niestety, z powodu braku czasu w ciągu tygodnia, nie mogę śledzić o wszystkich PINowych spraw, a w weekend po prostu o tym zapominam. Miałam zamiar obejrzeć Endiego podczas 11 listopada, niestety nie mogłam, ale nawet nie wiedziałam, że będzie śpiewał "Biały krzyż"! Kocham tę piosenkę, a dzięki jego wykonaniu pokochałam ją jeszcze bardziej! Ale najbardziej spodobał mi się "Świat w obłokach". Nigdy jeszcze tego nie słyszałam.
Dzięki wielkie, naprawdę. Pozdrawiam radośnie! :)