sobota, 5 czerwca 2010

Krótko

Przepraszam, że długo nic nie pisałam, ale jakoś tak się  nie złożyło, a to brak czasu, chęci i weny aby coś napisać. U mnie nic specjalnego się nie dzieję, żyję sobie z dnia na dzień. Praca - dom i tak w kółko, czasem jakaś niespodzianka, wcale nie miła.  Ostatnia zła pogoda wbiła mnie w niezły dołek, jednak od wczoraj świeci piękne słonko i aż człowiekowi lżej na duszy. Mam nadzieję, że w końcu nadejdzie to upragnione lato i skończy się ta powódź.
Dziś krótko, trochę też nie mam czasu z racji tego, że postanowiłam założyć również Fotobloga (zapraszam => http://andziaaaa.flog.pl/ )  gdzie będę mogła zamieścić moje "prace" bo jak wiadomo jestem amatorem i na robieniu zdjęć kompletnie się nie znam, ale lubię je robić i robię to nałogowo. Dzięki zdjęciom można zatrzymać chwile do których nie można już wrócić. Tak więc moje zdjęcia niczym się tam nie wyróżniają za to jest tam tyle pięknych zdjęć, że oglądanie ich wszystkich zajmuje mi bardzo dużo czasu ;)

Pozdrawiam dziś słonecznie :*

1 komentarz:

Alusia pisze...

No bardzo ładne zdjęcia robisz i czasami są ciekawe.A mi tez już słoneczko było potrzebne dla lepszego samopoczucia.Pozdrawiam