środa, 12 maja 2010

Skało moja

Agnieszka Gorączkowska - Skała moja


Skała moich stóp
muz. i sł. Agnieszka Gorączkowska

1. Kto, jak nie Ty, uspokoi duszę moją
kto, jak nie Ty, da mi siłę, by lepszą być
no z kim będę tak ramię w ramię iść do przodu
a kto, jak nie Ty, czułym sercem mnie otuli dziś?

ref.
Wiem, że jesteś Tym, Tym, czego chcę –
Skało dla moich stóp
i nigdy już nie będę żyć według swoich dróg
bo jesteś Tym, Tym, czego chcę –
Skało dla moich stóp
i nigdy już nie będę żyć według swoich dróg
(Wiem ,wiem, wiem, wiem)

2. Wiem, że Ty znasz mnie lepiej, niż ja sama
wiem, że Ty dasz mi siłę, by lepiej żyć
wiem, że dziś Ty ugasisz me pragnienie
i do końca mych dni będę z tego kielicha pić

ref.
Wiem, że jesteś Tym…

(uuu, Jesteś) – skałą dla moich stóp!
(uuu, Jesteś) – skałą dla moich stóp!

ref.
Wiem, że jesteś Tym...

Kto, jak nie Ty…

źródło: www.warto.com.pl/wniebowzieci/

Brak komentarzy: