środa, 24 marca 2010

Nostalgia Anioła



Grudzień 1973 roku. 14-letnia Susie Salmon zostaje zgwałcona i zamordowana podczas powrotu do domu ze szkoły. Dziewczynka zza światów obserwuje życie na ziemi, które toczy się dalej, teraz już bez niej. Widzi jak morderca zaciera ślady, jak rodzice nie mogą sobie poradzić z cierpieniem po stracie dziecka i jak rośnie w nich frustracja spowodowana opieszałością i nieudolnością policji w prowadzeniu śledztwa. Za pomocą metafizycznych znaków swojej obecności Susie próbuje naprowadzić ojca na ślad zabójcy. Wkrótce jednak będzie musiała zadecydować, czy dalej chce zemsty, czy woli, by rodzina pogodziła się ze stratą i odbudowała swoje relacje na nowo. 

źródło: filmweb



Film jest po prostu genialny! Jest to niesamowita, wzruszająca historia o miłości, pamięci i nadziei, która naprawdę trzyma w napięciu do samego końca i na końcu zaskakuje. Film tak mnie poruszył, że przez większość czasu miałam mglisty obraz od zbierających się łez w oczach. Ten film zapada w pamięci na długo, oglądałam go wieczorem, a potem długo o nim myślałam i nie potrafiłam zasnąć. Niesamowita muzyka, efekty specjalne, film naprawdę godny polecenia. Tego nie da się o tak opisać, trzeba to zobaczyć.

Pozdrowionka :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Oglądałam ten film :)
Wspaniały :) Również polecam :)
Izka :)