poniedziałek, 30 listopada 2009

Króciutko

Dziś bardzo krótko. Czas u mnie bardzo szybko ucieka nawet nie wiem czasem jaki już jest dzień, od wczoraj już mamy adwent, czyli za niedługo już święta, a ja tego nawet jeszcze nie czuję. W ostatnim tygodniu spotkały mnie same miłe wiadomości i obie są PINowe pierwsza to, że PIN ma zagrać w moim mieście na Memoriale im. mł. kpt. A. Kaczyny i dh. A. Malinowskiego 2010. Niestety do niego jeszcze bardzo dużo czasu (bo dopiero jest on w sierpniu) ale mam nadzieję, że jednak nic nie ulegnie zmianie i u nas zagrają :) Jednak marzenia się spełniają w tym roku sobie tak myślałam, żeby w przyszłym roku zagrali. Była szansa aby zagrali na Dniach Raciborza jednak w głosowaniu im się nie udało, a tu taka niespodzianka wzięli ich pod uwagę na Memoriał (zagra również Ewa Farna i Piasek:)) Nawet nie zdążyłam wejść na stronę Raciborza w zeszłą niedziele, a koleżanka Marzenka już do mnie pisała na gg "Twój PIN będzie w Raciborzu!" myślę, że sobie pewnie ze mnie żartuje ale wchodzę czytam i nie wierzę ;)
A druga świetna wiadomość, że PIN dostał się do krajowego finału Eurowizji 2010 z piosenką "PINlady". Piosenka jest niesamowita, wspaniały pomysł z kawałkiem operowym i zaproszeniem Pani Katarzyny. Słuchając tej piosenki mam dreszcze, im więcej jej słucham tym bardziej mi się podoba. Mam nadzieję tylko, że Polacy ją wybiorą...



Every day I leave something behind many places
I see in my mind so I think,
I wanna stop for a while my life believe me...

Every day I forget many names
I'm looking for better way for my steps
so I think, I wanna stop for a while my life

Oh, please don't let me cry
oh, stay by my side
every time,
every day

I want you feel and see your face
Don't let me cry
Stay always by my side

I'll not have second chance

If I wait for my perfectly day every
thing's diging holes in my brain
so I think, I wanna stop for a while my life
couse I'm looking for shine in your eyes
couse I'm waiting for a new sun arise so
I think, I wanna stop for a while my life

Oh, please don't
let me cry
oh, stay by my side
every time,
every day

I want you feel and see your face
Don't let me cry
Stay always on my mind
I'll not have second chance
I want you feel and see your face

Don't let me cry

Oh, please
don't let me cry
I'll not have second chance
I want to feel and see
you...

..stay!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ta piosenka jest przepiękna :). A głos tej kobitki fantastyczny, idealnie dopełnia całość. Ale mimo wszystko, nie chciałabym, żeby PIN wystąpił na Eurowizji. Niech zostanie tak jak jest :).