niedziela, 5 lipca 2009

No i pół roku minęło...

W czwartek o godzinie 12 dokładnie minęła połowa roku 2009 Jednak ja nie czuję aby minęło dopiero pół roku, czuję jakby co najmniej minął rok albo znacznie więcej. Jak dla mnie w tej połowie zbyt dużo się działo w moim życiu, pewnie dlatego takie mam dziwne odczucia. Mimo tego to i tak ten czas szybko jak dla mnie ucieka, dzień za dniem, tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem. Starzejemy się z dnia na dzień, a nawet tego nie zauważamy. Kiedyś jak byłam dzieckiem to te dni wręcz ciągnęły się niemiłosiernie w nie skończoność (szczególnie w roku szkolnym, nigdy nie potrafiłam się doczekać wakacji) a teraz nie wiem czas przecieka mi między palcami... Chwilami mnie to przeraża, myślę sobie, że nie wykorzystuje w pełni danego mi czasu... Także życzę Wam i sobie aby ta druga połowa tego roku była lepsza od tej która właśnie minęła, życzę Wam dużo szczęścia i radości na nadchodzące dni


A tak na marginesie to poprzedni post był moim 100 postem. Zakładając tego bloga nawet nie myślałam, że do tylu dobije. Jednak udało mi się dotrzeć do tej setki, czyli bardzo dużo głupot tutaj napisałam niżeli to przewidywałam i nawet znaleźli się tutaj tacy którzy to czytają to co naskrobię za to Wam wielkie dzięki, że to znosicie. Czasem pisząc notki nie myślę o tym, że ktoś to będzie czytać, piszę bo mi to pomaga, działa to na mnie terapeutycznie.
Dziś trochę krótko, ale postaram się za niedługo o czymś napisać o czym już myślę od dawna ale nie umiem się do tego zabrać.

Pozdrowionka

Cytat:

"Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić."

— Albert Einstein (1879-1955)

3 komentarze:

Alusia pisze...

Gratulacje że już 100 postów napisalas!!! A to ja Ci dziękuje za tego bloga dzieki niemu wiem co sie u Ciebie dzieje i jak moge Ci pomoc!!Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Chyba nikt nie zdaje sobie tak naprawdę sprawy z upływu czasu. Sama często się nad tym zastanawiam, co do tej pory osiągnęłam w swoim życiu i co jeszcze będzie mi dane osiągnąć. Myślę, że wiele osób ma wątpliwości podobne do Twoich. Ale jeszcze jesteśmy młode, nie możemy się załamywać, że nie wykorzystałyśmy dobrze swojego czasu :). Jeszcze wiele pięknych chwil w życiu nas czeka! Nie myśl za dużo! :P

majowa dziewczyna pisze...

Aniu gratuluję setnego postu i czekam na więcej ;) Czas upływa i nic na to nie poradzimy, ale "w życiu piękne są tylko chwile" i oby było ich jak najwięcej :) Życzę Ci wielu takich chwil ;) Pozdrowionka ;)