wtorek, 17 czerwca 2008

Życie jest piękne

Po wczorajszym egzaminie teoretycznym, mam zły humor. Niestety nie poszło mi tak, ja tego chciałam. Test w porównaniu do zeszłorocznego był trudny i bardzo podchwytliwy. Więc obawiam się, że z części pierwszej nie uzyskam 50% aby zdać. Co do drugiej części z prawa to była dość prosta więc powinnam te 30% zdobyć, tylko po co mi one będzie jeśli nie zdam tamtej części. Od wczoraj jestem trochę załamana, że nie uda mi się zdać tego dyplomu, więc szukałam czegoś pocieszającego w internecie i znalazłam wierszyki, po których poczułam się lepiej i postanowiłam się tak łatwo nie poddawać. Może będzie dobrze, w końcu czeka mnie część praktyczna w czwartek i nie powinnam się poddawać. Muszę się jeszcze zabrać do nauki i próbować dalej. W końcu to nie jest jeszcze koniec świata :)

"Usiądź o zachodzie Słońca Nad rzeką myśli szeroką
I wpatrz się w czerwoną otchłań Słońca
Gdy ujrzysz w niej tętniące serce
To znak
Byś uwolnił swoja duszę wreszcie,
By jak ptak wzbiła się wysoko
I dostrzegła, że życie jest piękne.
Daj wolność swoim chowanym uczuciom
I pozwól im oddychać powietrzem
I ciesz się widokiem
Bo życie jest piękne..."


ŻYCIE JEST PIĘKNE!
Sabina K.

Tak łatwo powiedzieć:
Życie jest ciężkie!
Doświadczamy smutku i cierpień....
Musimy wybierać pomiędzy dobrem, a złem
I czekać na lepszy dzień.

Ale dlaczego? Dlaczego tak trudno nam zauważyć,
Te wspaniałe rzeczy, które są na pierwszy rzut oka widoczne:
Jesienne liście, i kwiaty, i słońce błyszczące,
Tych wspaniałych ludzi nas otaczających,
Uśmiech, i pszczoły na łące brzęczące?

I kiedy patrzę na to wszystko,
To wiem,
Jak jednak piękny jest ten dzień!
Powinniśmy wołać pełni radości
I dziękować za to, że u nas gości;

Życie jest piękne!!!


Proszę o uśmiech!!! :) Nie będzie tak źle.

Szczególnie tyczy się to osób, które również są załamane wczorajszym egzaminem :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Aniu musimy być dobrej myśli trochę długo trzeba czekac na wyniki które maja byc dopiero w sierpniu ale miejmy nadzieje ze zdałyśmy!!!

Anonimowy pisze...

A może jednak nie było tak źle, co? Człowiek czasai jest przekoanny, że coś mu nie wyszło, że kompletnie coś zawalił, a później czeka go miła niespodzianka! Bądź dobrej myśli!

Andzia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Andzia pisze...

Wiesz do końca nie wiem jak było, bo ten test był taki porąbany, że w połowie pytań szczelałam. Mam nadzieję, że spotka mnie miła niespodzinka ale pozostało mi dużo do czekania. Aż do końca sierpnia musze żyć w niepewności :/

majowa dziewczyna pisze...

Aniu nie będzie tak źle. Bądź dobrej myśli. Wiem jak to było w zeszłym roku ze mną i resztą mojej grupy. Każdy się bał, że źle napisał. A jak sprawdziliśmy wyniki z testu to się okazało, że niepotrzebnie się martwiliśmy, bo każdy te minimum miał. A w sierpniu się okazało, że poszło jeszcze lepiej niż przypuszczaliśmy. Także uszy do góry.
Wierszyki są bardzo ładne.
Trzymam kciuki :)
Pozdrowionka :*

Anonimowy pisze...

Ja Tobie Andziu życzę, żebyś zdała pozytywnie ten pierwszy egzamin!!! Wiem, że to nie takie proste to powiedzieć, bo ta ilość punktów za leży od twojej wiedzy, ale liczę, że to tylko pesymistyczne myśli i wszystko będzie dobrze :)
Dobrze, że poszukałaś "pocieszenia" w internecie, ale pamiętaj, że zawsze możesz się zwrócić do mnie czy do której z inny dobrych dusz dla Ciebie.
Pozdrawiam :* i czekam na pozytywne wyniki!