środa, 19 marca 2008

Zagłosuj


Chciałabym Was zachęcić do głosowania na piękną piosenkę Marzeny Korzonek TO MOJA SIŁA, którą obecnie promuje. Ten kto słucha Radia Katowice pewnie już słyszał tą piosenkę, jest grana w tym radiu od 3 marca.


Jak możecie głosować:

1. W Radiu Sud na Power Liście (miejsce 11) należy wysłać e-mail na adres: zaczyk.sud@poczta.fm lub sms na numer 7101 o treści SUD LISTA TO MOJA SIŁA.

2. W Radiu Ziemi Wieluńskiej na liście Hit Parade (skok na miejsce 5!) należy wysłać e-mail na adres: lista@radiozw.com.pl z tytułem piosenki lub sms na numer 7135 w treści wpisując słowo HIT w trakcie trwania piosenki TO MOJA SIŁA podczas Listy Przebojów w poniedziałek w godz. od 20.00 do 22.00. Wyniki dostępne pod linkiem: Lista HIT PARADE Radia ZW.

3. Na Liście Przebojów Radia Alfa należy wysłać e-mail na adres: lista@radioalfa.pl z tytułem piosenki lub sms na numer 7168 w treści wpisując LP[spacja]TO MOJA SIŁA- głosować można przez cały tydzień.

4. Na Liście Przebojów RaGa TOP Polskiego Radia Olsztyn (w tamtym tygodniu miejsce 5) można głosować bezpośrednio na stronie internetowej: Polskiego Radia Olsztyn 103,2 FM lub wysyłając e-mail na adres: lista@ro.com.pl.

5. W Radiu Weekend należy wysłać sms na numer 7037 (50 gr plus VAT) o treści: RWLISTA13, notowanie zobaczycie pod linkiem: Twoja Lista Przebojów-Radio Weekend.

6. NOWOŚĆ!!! W Radiu Friko należy głosować bezpośrednio na stronie internetowej: Radia Friko. Z jednego adresu IP można oddać głos raz na 60 minut.


Serdecznie zapraszam do głosowania.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ojojoj, widzę, ze naprawdę polubiłaś kobitę ;). Albo jej piosenkę :).

Anonimowy pisze...

Zdarzyło mi się usłyszeć tą piosenkę , kobitka ma ładny głos:) Pozdrawiam