piątek, 25 marca 2011

Uratuj Świętego 2011 - rozważania cz. 2

Dzień V - Miłość przez całe Życie


Dzień VI - Wiek XX – wiek zagłady


Dzień VII - Przemoc przeciw prawu Bożemu


Dzień VIII - Nie traćcie otuchy!


Dzień IX - Walkę o Życie można i trzeba wygrać!
Dzień Świętości Życia!



Dziś ostatni dzień nowenny, czyli Dzień Świętości życia! Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tej akcji mogłam w jakiś sposób przyczynić się do walki o ratowanie życia, te dziewięć dni było dla mnie czasem do zastanowienia się nad wartością życia, a modlitwa chwilą aby się zatrzymać i pomyśleć... Myślę, że przez te dni dojrzałam aby podjąć się Duchowej Adopcji Dziecka Poczętego, już jakiś czas się nad tym zastanawiałam, jednak bałam się, że nie podołam, jest to jednak odpowiedzialność... Ale te dni jakoś mnie wewnętrznie wzmocniły do tego aby się tego podjąć, by nie stać tylko z boku i przyglądać się temu jak codziennie jest zabijane wiele małych i niewinnych dzieci, chociaż ciągle miałam wątpliwości czy podołam i bałam się... Jednak przezwyciężyłam ten strach i dziś postanowiłam się podjąć Duchowej Adopcji, poczułam, że jestem gotowa by móc to w końcu zrobić. Wierzę, że uda mi się wytrwać w tym postanowieniu i uda mi się przez moją codzienną modlitwę uratować to jedno dzieciątko które adoptowałam... 

1 komentarz:

NERUDA pisze...

Pdziwiam i życzę dużo wytrwałości:* Dla mnie to za dużo wyzwanie jak na ten czas.... Wydaje mi się, że każdy musi dojżeć do podjęcia takiej decyzji. Bo to jest bardzo ważne by wytrwać.
pozdrawiam