czwartek, 26 sierpnia 2010

Dlaczego ja...

Zakończył się kolejny etap mojego życia. Dlaczego? Byłam sumienna, uczciwa i po co, jak czuje się tylko teraz bardziej utwierdzona w swojej beznadziejności. Wiem, że jest to już koniec, a do samego końca się staram tylko nie wiem po co, jestem po prostu taka głupia bo nie umiem olać pracy tak jak inni i co z tego mam jedynie czyste sumienie, ale dla innych nie jest to ważne. Strasznie to boli, czuje się pusta, nie wiem co z sobą zrobić. Muszę zaś zacząć od nowa i przeraża mnie to bardzo...
Idealnie opisuje moje uczucia piosenka poniżej... Beznadzieja...



Szymon Wydra & Carpe Diem
Dlaczego ja

Budzi mnie milczący, pusty dom codziennie
Oddalam się, choć życia jasnych stron niezmiennie
Moja twarz tak inna niż ja sam
Co wieczór Ojcze Nasz
A wciąż to samo mam

Dlatego boję się
Następnych długich dni codziennie
Bo każdy dzień odbiera wiarę mi niezmiennie
Moja twarz tak inna niż ją znam
Co wieczór Ojcze Nasz
A wciąż to samo mam (x2)

Ref.:
Dlaczego ja
Co robię źle
Dlaczego cały świat
Rani mnie
Dlaczego ja
W czym robię błąd
Ja nie jestem chyba stąd

Boli mnie, gdy patrzę na to tak codziennie
Bo widzę, że w mym sercu kogoś brak niezmiennie
Moja twarz tak inna niż ją znam
Co wieczór Ojcze Nasz
A wciąż to samo mam (x3)

Ref.:
Dlaczego ja
Co robię źle
Dlaczego cały świat
Rani mnie
Dlaczego ja
W czym robię błąd
Ja nie jestem chyba stąd (x2)

Dlaczego ja
Co robię źle
Dlaczego cały świat
Rani mnie
Dlaczego ja
W czym robię błąd
Dlaczego cały świat
Gardzi mną

Dlaczego ja
Co robię źle
Dlaczego cały świat
Rani mnie
Dlaczego ja
W czym robię błąd

Ja nie jestem chyba stąd (x4)

Brak komentarzy: